Min sommer

Hei! I dag er siste dag med ferie, skolen begynner igjen i morgen. Denne sommeren har godt veldig fort og har vært kjempe bra. Det eneste som ikke er så bra er at jeg ikke her vært så mye sammen med vennene mine fra klassen som jeg ønsket. Har bare møt Michelle en gang. Men heldigvis møter jeg alle i morgen og jeg har prata med dem på Facebook og sånt. Her er de viktigste opplevelsene jeg har hatt i sommer. Jeg har mye mer, men er er de viktigste

♥Bursdag til Julie - En kjempe koselig begynnesle på ferien. Hun feira den 20. juni, da vi slutta på skolen. Så det var en kjempe fin start! Vi var på restaurant og spiste god mat og hadde det kjempe gøy, vi tok bilder og kosa oss ute i sola.

Maja, meg, Vilde, Julie, Andrea og Signe

♥ Danmark- Bade hver dag, knall vær, shopping og god mat. En uke gikk fort! Kosa meg kjempe mye i Danmark, var på stranda hver dag, Legoland,  Shopping i Blåvand og stor og fin hage + kjempe fint hus!

♥Kristiansand -  2 turer til Kristiansand. Har kosa meg med familien og bestevenn. Har hatt kjempe fine dager i Kristiansand med shopping, kos meg familie, feire bursdagen til jenny (3år), kos meg bestevenn og fint vær.

♥Oslo- Var en tur i Oslo. Var kjempe lenge siden jeg hadde vært der. Koste meg veldig! Var der sammen med mamma, Kaia og mammaen til Kaia.

♥Venner

Michelle og meg

Kristine og meg

Victoria og meg

Julie og meg

Signe og meg

♥Bading - Har bada masse i sommer. På vika, Danmark, en strand og badebassenget til Kristine.

♥Photoshoot - Jeg har tatt noen bilder i sommerferien også. Med Michelle, Victoria, Kaia, i bursdagen til Julie og Kristine

♥Møtte Gaute Ormåsen♥

Hva er dine høydepunkter i sommer?

Danmark 2013

Hei

Har ikke fått blogga, jeg kom hjem fra Danmark igår kveld. Og jeg har ikke hatt tid til å blogge der nede, men nå er jeg tilbake og jeg skal bli flinkere til å blogge:) Vi har hatt knal vær, hver dag. Vi dro ditt med en annen familie;)

Jeg har kosa meg kjempe mye! Var på stranda hver dag, var i Legoland og i blåvand. Har tatt masse bilder som kommer i en video. Den første videoen på bloggen. I videoen kommer det bilder og noen videoer:) Jeg tok bilder neste vær dag med kameraet, når jeg ikke hadde med det tok jeg bilder meg mobilen. Kan fortelle litt om hva jeg har gjort.

På lørdag dro vi  halv 8. Vi hadde god tid til båten gikk, så vi stoppet å kjøpte is, og ble sittende der litt. Og vi viste ingen ting om hva som ventet oss. Etter vi hadde spist opp isen, så satt vi oss i bilen å kjørte videre. Nå vi hadde kjørt litt ble det kø. Vi tenkte at vi snart løsa seg opp. Så vi venta og venta. Vi hadde stått i kø i en time, så sjekka mamma om hva som hadde skjedd. Det sto ikke hva som hadde skjedd, men det sto at det hadde vært kø siden klokka 11.  Vi hadde stått i kø i 1 time og 30 min. Når vi kjørte forbi der det som hadde startet køen. Det var en campingvogn som hadde begynt å brenne, og bilen var litt brent. Klokka var 12.37 når vi kjørte forbi campingvognen. Og båten gikk 12.45 og vi var 20 min. unna. Jeg hadde et håp inni meg om at båten var forsinka. Men når vi kjørte forbi det vi skulle ta den fra, så vi båten og den hadde akkurat snudd og var på vei mot Danmark. Da mista jeg håpet, skulle vi virkelig kjøre bil helt til Danmark... Heldigvis fant vi en annen båt som vi kunne ta. Så da ble det mer kjøring enn det vi hadde regna med, men det ble 15 min i båt. Tilsammen brukte vi 95 mil i bilen... Var så glad når vi kom fram til huset vi skulle bo i.

På søndag var vi i blåvand. Det shoppa jeg og vi spiste is. Seinere dro vi på stranda. Da var det bølger, det er så gøy å bade da. Siden vi var der på ettermiddagen var det nesten ingen der. Det er en kjempe fin strand.

På mandag var vi i Legoland. Det er helt utrolig, at de har klart å bygge det med bare lego. Båtene kjørte runde i vannet, bilene på veien, tog kjørte på togskinner, Flyene kjørte runde på flyplassen og ble vasket og mye mer. Vi kjøpte is, var i lego butikken å kjøpte litt til noen i familien, vi var på kino og så 4D film og mer. Vi var der på en av de varmeste dagene vi var i Danmark. Så når vi skulle spise, var det bare å finne et sted i skyggen. Noe som ikke var så lett, men vi fant det tilslutt. Det var også pingviner der. Når vi kom tilbake i huset gikk vi på restaurant.

På Tirsdag var vi på stranda, kjempe fint vær så også. Når vi var ferdig på stranda dro vi tilbake til huset å grilla

På Onsdag var vi først på stranda, kjempe fint vær da også. Etterpå dro vi på minigolf. Så grilla vi når vi var tilbake i huset.

På Torsdag var vi stranda, kjempe fint vær. Så grilla vi når vi var tilbake i huset.

På Fredag var vi første på stranda, det var siste dagen.  Etterpå mens gutta spilte minigolf, dro vi jentene å shoppa i blåvand. Veldig mye fint  i blåvand. Kommer snart hva jeg har kjøpte. Når vi var ferdig i blåvand dro vi på restaurant, den samme som vi var på, på mandag. Når vi hadde spist opp, gikk vi ned på stranda. Da var sola på vei ned. Så fint!

På Lørdag dro vi hjem, vi dro klokka 9. Når vi var på vei til båten, så vi båten vi skulle ta komme inn. Vi hadde god tid før båten gikk, når vi kom fram  til båten var det 1 time å vente. Båten tok 3 timer og 30 min. Vi var hjemme 23.30 igår.

Har hatt en kjempe fin tur i Danmark. Vi bode på Vejers strand, 1 mil å kjøre til blåvand.

Når sola var på vei ned <3

Marie

Hva har du gjort så langt i sommer?

Bursdag

Hei

Har ikke fått tid til å blogge etter jeg var i Kristiansand. På tirsdag hadde Jenny (kusine) bursdag, hun ble 3 år. Så det var bursdagsfeiring på tirsdag. På tirsdag var sola oppe hele dagen, og det var varm i lufta. En perfekt sommerdag spør du meg!

Noen bilder fra bursdagen

Det kommer mer bilder seinere, som jeg og Victoria tok på mandag.

15.07.2013

Hei

Nå er vi hos tante og co. Nå har tante akkurat visst oss 3 forskjellige bokseslag. Hun har også vært med i NM i 2003 i discodans... Neida, bare tuller!

Idag har vi vært en tur på senteret, passa på Jenny og Torjus og tatt ansiktsmake. Nå skal vi snart spise pizza:) Nå skal vi snart ut å ta litt bilder til bloggen.  Vi ønsker oss ny header, så hvis noen vil lage en til oss så si ifra. Den som lager den beste headeren, så legger vi ut bloggadressen til den bloggen + at vi kanskje skriver litt om den:)

Bildene til headeren kommer i et eget innlegg, til dere som vi lage den:)

Marie og Victoria

De siste dagene

Hei

Dette innlegget skulle kommet på Onsdag, men da hadde jeg ikke tid og jeg hadde ikke tid igår. Så da kommer det nå.

Jeg har jobba alle dagene denne uka, utenom idag. De har noen "temaer"  i ukene i sommerferien. Så denne uka var det mat på spyd. Vi har fått vedlig god mat hele uka.

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Torsdag:

Etter jobb har jeg vært med Kaia nesten alle dagene. Igår var jeg med Kristine, hun kom hjem fra Spanina natt til Torsdag. Hun har vært der i 3 uker.

Jeg har tatt mange bilder med kameraet, skal vise noen i et innlegg:)

Idag skal jeg på en strand, sammen med Kaia og Kristine. Så møter vi noen der også:)

Igår hadde vi 21 norskelesere, så tusen takk til alle som tar seg tid til å titte/gå inn på bloggen vår. Victoria har ikke fått blogget, hun har ikke hatt tid. Og akkurat nå er hun borte et sted der det ikke er internett, hun kommer nok kanskje til å blogge om det når hun kommer hjem( tror jeg).

Hva skal du idag?// Hva har du jgort så langt i ferien?

Michelle

Hei

I dag etter jobb, var jeg hos Michelle<3 Det er første gangen vi møtes siden skolen, sommerferien begynte. Veldsig korselig, vi gjorde ikke noe spesielt. Men jeg hadde med den nye krøllstaven min, så vi krøllet håret og tok noen bilder.

Har ikke fått blogget før nå, har sett på kamp. Start- LSK, det er cupen og kvartfinale. Og LSK vant 0-1 ♥ Så nå er de videre i cupen♥

Hva har du gjort idag?

Endelig

Hei
Nå er jeg endelig helt frisk, har hatt halsbetennelse og feber siden onsdag 26.6. Det er derfor jeg ikke har fått blogget. Men nå skal jeg bli bedre på å blogge:)

I dag har jeg jobbet (sommerjobb). Koser meg kjempe mye i barnehagen. I dag var først hele barnehagen store og små på tur. Det er ikke vanlig, men nå er det en gravemaskin som graver der så da kan de ikke leke ute. Alle hadde løpt til gravemaskinen med en gang. Så da var vi i skogen og spiste pølser og drakk saft. Når vi kom ned til barnehagen igjen så vi på film. Før jeg dro hjem var jeg en litten tur innom bestemor og bestefar. Etterpå på matbutikken. Så spiste jeg middag og nå sitter jeg å blogger.

Har ikke vært sånn kjempe sommer vær, men får håpe det snart kommer. Det skal bli kjempe fint vær fredag-søndag her:) Så da får jeg finne på noen med noen venner, har ikke fått gjort der i sommer pga. halsbetennelse;)

Ha en fin sommer videre, hva har du gjort så langt?

Skal bli flinkere på å blogge i sommer:)

Beste<3

På bilde over ser dere meg,Michelle og Julie. bananskalet.blogg.no og julieeee.blogg.no

Julie er så heldig! Hun er i London nå! Kos deg kjempe mye Julie, gleder meg til du kommer hjem igjen. Må høre alt du har gjort og kjøpt <3

14 år!

Hei

I dag er jeg 14år <3 Det som er dumt er at det nesten bare har regna i dag.... Men jeg har hatt en kjempe fin dag! Og fått masse meldinger, så koselig! <3 I går feira jeg "voksenbursdagen" min. Da fikk jeg mye fint. Som kommer i et innlegg seinere.

Må gå nå, ha en fin sommer videre.

Jeg og Victoria kommer til å blogge når vi har tid. Når det er sommer og vi er på ferier så er det ikke sikkert vi får tid til å blogge hver dag, så innlegg kommer når vi har tid :)

God sommer!

God sommer alle sammen! ♥

Marie og Victoria

To jenter, en blogg. Vi er begge 13 år,vi har samme kusine og fetter,vi er bestevenner og begge spiller håndball.