Bilder fra Kruge !!

Hei

N skal jeg vise dere litt bilder fra kruge:)

Bilder:

Det var noen bilder fra kruge.

hva synes du?

-Marie-

Bursdag i dag

Hei alle snille<3

I dag skal jeg i bursdag <3 !!! Det blir bra !! En stund siden jeg har vrt i bursdag n!!

S jeg skal i bursdag til Koso klokken halv 6.

Gleeeder meg !! <3

En melding til Koso: Gratulerer med dagen og hva nsker du deg ?

Victoria<3

Skauerya

Heia <3

P fredag var jeg og klassen p skauerya. Der gjorde vi maaasse forskjellige ting. Vi hadde konkuranser og koste oss, pakket og kjrte bt XD

Men det mest UVENTEt var at en i klassen skulle ta ett telt oppi bten og tauet var ikke festet s godt... S han tokk en bttur bare ett par meter ut fra brygga da.

Meg og Hanne vi ville ta ett bilde ... HEHE XD s de fleste gjorde det ... Skulle gjerne lagt ut bilde p bloggen, men han ville garantert ikke latt meg f lov !!!

Foresten sov de andre der;)

Blogges da<3

-V-

Kruge !!

Hei, P Fredag den 26.augusts kom jeg hjem fra Kruge leirskole.Jeg har hatt det veldig morsomt p Kruge,s vis du skal ditt br du glede deg veldig.vi dro p mandag.P kruge s kunne vi f padle-og roserifikat og vi fikk diplom vi vi bada 1-4 dager.Jeg setter et:x nr jeg bada.

Mandag:

Da vi kom fram s ble vi kjent med stede og flytta inn p rom/hytte.S spiste vi L.og s bada vi litt ogs gjorde vi litt annet og s spiste vi middag og litt mer men det husker jeg ikke.

Tirsdag:

P Tirsdag s gikk vi Sandya rundt,vi rodde frst p andre siden av kruge,ogs s gikk vi til en gammel skole som var fr kvinner.S gikk vi p et hyt fjell og dervar det finn utsikt:)fr og komme opp mtte vi g tordeskjold trappa:)Nr vi var ferdig der s gikk vi inn i en skog som brdrene dahl bled filma:DNr vi var ferdig der s gikk vi til en strand og den var finn den:) Og der plukka vi masse skjell<3og etter p gikk vi p et fjell og s nr vi var framme til det stede vi skulle vre s sola vi oss p fjellet og i vannet var det blger s vi lo neste ved vann kanten:D S var vi p vei tilbake men frst spillte vi fotball gutter mot jennter(de voksene var p jentene sitt lag) Og vinneren beld Jentenne:D Jeje;DOg s ro vi tilbake og var p stede til kruge:D

Onsdag:

P Onsdag s var vi vikinger for en dag.Da ble vi delt inn i to lag et rdt lag og et gult lag(jegvar p det gule laget)Vi gjorde mange forskelige aktiviteter.(De Rde vant).Nr vi var ferdige s gikk vi tilbake til kruge der lagde vi smykker av skjell og prvde og f Padle-og rosertifikat:)Jeg fikk det:D Og etterp s kunne vi gjre det vi ville:)Og vi hadde en litten disco dagen fr den store dagen.

Torsdag:

P Torsdag s byggde vi fltter og trakk opp leruser.Og vi hadde grilfest og spiste plser:)og pakka litt,etter p s skifta vi til discoen.Og s var det DISCO,og det var gy det.Etter p s var jeg og 6 andre p et rom og prata og hadde det veldig gy.Og s kom Lreren vr opp og da skulle vi enkelig ve\re stille og ligge i senga;)

Fredag:

P Fredag s pakka ut av romma\hytta og vaska,Plukka sppel og s mtte vi sjekke at alt utstyr var der.etterp p s fikk vi diplomer.etterp s tokk vi leirskole eksammen.(Og jeg greide det)etter p gikk vi til bussen og dro p senteret i 1.time.og s dro vi hjem:)

bada:x

og dette var turen om kruge:D

Tenk at det n er over:(

-marie-

To jenter, en blogg. Vi er begge 13 r,vi har samme kusine og fetter,vi er bestevenner og begge spiller hndball.