Bilder fra Kruge !!

Hei

Nå skal jeg vise dere litt bilder fra kruge:)

Bilder:

Det var noen bilder fra kruge.

hva synes du?

-Marie-

Bursdag i dag

Hei alle snille<3

I dag skal jeg i bursdag <3 !!! Det blir bra !! En stund siden jeg har vært i bursdag nå!!

Så jeg skal i bursdag til Koso klokken halv 6.

Gleeeder meg !! <3

En melding til Koso: Gratulerer med dagen og hva ønsker du deg ?

Victoria<3

Skauerøya

Heia <3

På fredag var jeg og klassen på skauerøya. Der gjorde vi maaasse forskjellige ting. Vi hadde konkuranser og koste oss, pakket og kjørte båt XD

Men det mest UVENTEt var at en i klassen skulle ta ett telt oppi båten og tauet var ikke festet så godt... Så han tokk en båttur bare ett par meter ut fra brygga da.

Meg og Hanne vi ville ta ett bilde ... HEHE XD så de fleste gjorde det ... Skulle gjerne lagt ut bilde på bloggen, men han ville garantert ikke latt meg få lov !!!

Foresten sov de andre der;)

Blogges da<3

-V-

Kruge !!

Hei, På Fredag den 26.august  så kom jeg hjem fra Kruge leirskole.Jeg har hatt det veldig morsomt på Kruge,så vis du skal ditt bør du glede deg veldig.vi dro på mandag.På kruge så kunne vi få padle-og roserifikat og vi fikk diplom vi vi bada 1-4 dager.Jeg setter et:x når jeg bada.

Mandag:

Da vi kom fram så ble vi kjent med stede og flytta inn på rom/hytte.Så spiste vi L.og så bada vi litt også gjorde vi litt annet og så spiste vi middag og litt mer men det husker jeg ikke.

Tirsdag:

På Tirsdag så gikk vi Sandøya rundt,vi rodde først på andre siden av kruge,også så gikk vi til en gammel skole som var får kvinner.Så gikk vi på et høyt fjell og dervar det finn utsikt:)får og komme opp måtte vi gå tordeskjold trappa:)Når vi var ferdig der så gikk vi inn i en skog som brødrene dahl bled filma:DNår vi var ferdig der så gikk vi til en strand og den var finn den:) Og der plukka vi masse skjell<3og etter på gikk vi på et fjell og så når vi var framme til det stede vi skulle være så sola vi oss på fjellet og i vannet var det bølger så vi lo neste ved vann kanten:D Så var vi på vei tilbake men først spillte vi fotball gutter mot jennter(de voksene var på jentene sitt lag) Og vinneren beld Jentenne:D Jeje;DOg så ro vi tilbake og var på stede til kruge:D

Onsdag:

På Onsdag så var vi vikinger for en dag.Da ble vi delt inn i to lag et rødt lag og et gult lag(jegvar på det gule laget)Vi gjorde mange forskelige aktiviteter.(De Røde vant).Når vi var ferdige så gikk vi tilbake til kruge der lagde vi smykker av skjell og prøvde og få Padle-og rosertifikat:)Jeg fikk det:D Og etterpå så kunne vi gjøre det vi ville:)Og vi hadde en litten disco dagen før den store dagen.

Torsdag:

På Torsdag så byggde vi flåtter og trakk opp åleruser.Og vi hadde grilfest og spiste pølser:)og pakka litt,etter på så skifta vi til discoen.Og så var det DISCO,og det var gøy det.Etter på så var jeg og 6 andre på et rom og prata og hadde det veldig gøy.Og så kom Læreren vår opp og da skulle vi enkelig ve\øre stille og ligge i senga;)

Fredag:

På Fredag så pakka ut av romma\hytta og vaska,Plukka søppel og så måtte vi sjekke at alt utstyr var der.etterpå på så fikk vi diplomer.etterpå så tokk vi leirskole eksammen.(Og jeg greide det)etter på gikk vi til bussen og dro på senteret i 1.time.og så dro vi hjem:)

bada:x

og dette var turen om kruge:D

Tenk at det nå er over:(

-marie-

To jenter, en blogg. Vi er begge 13 år,vi har samme kusine og fetter,vi er bestevenner og begge spiller håndball.